Успех ученика на крају другог класификационог периода  у школској 2022/23. години

У првом полугодишту школу је похађала 708  ученикa у 26 одељења образовних профила: економски техничар, финансијски администратор,  финансијско рачуноводствени техничар,  комерцијалиста, службеник у банкарству и осигурању и трговац.

 

Извештај о успеху и владању ученика свих профила  на крају другог класификационог периода  у школској 2022/2023. години

На крају првог полугодишта у 26 одељења је 708 ученика. Са позитивним успехом је 521 ученик (74%), 25 (3%) ученика је неоцењено, са недовољним оценама је 162 (23%) ученика. Број неоцењених ученика је знатно мањи него прошле школске године јер се ради по редовном режиму према Календару рада.

Ученици су направили 36694 оправданих  изостанака,  1028 неоправданих , укупно  37902, нерегулисаних 180. Просек изостајања је 52 оправдана изостанка по ученику и 1 неоправдан по ученику. Година иза нас није референтна за  поређење због начина рада и трајања полугодишта.

Бројно стање

Успех ученика

Неоцењени

Владање ученика

Изостанци укупно/просек по ученику

Oдељење

м

ж

 

У.

К.

Одличан

Врло добар

Добар

Довољан

УКУПНО

Са 1 недовољном

Са 2 недовољне

Са 3 и више недовољних

УКУПНО

Примерно

Врло добро

Добро

Довољно

Незадовољавајуће

 

О

 

Н

нер

 

УК

I-IV

192

472

664

127

247

123

1

498

89

26

31

146

20

636

12

11

5

0

337

49

926

152

348

27

I-III

12

32

44

1

13

9

0

23

4

8

4

16

5

40

3

1

0

0

2945

102

28

3075

УК

204

504

708

128

260

132

1

521

93

34

35

162

25

676

15

12

5

0

366

94

10

28

180

37902

%

 

 

 

18

37

19

 

74

13

5

5

23

3

95

 

 

 

 

52

1

 

53

Табела . Успех ученика на нивоу школе

 

Успех ученика на четворогодишњим профилима:

 

На четворогодишњим образовним профилима је 664 ученика, 498 (75%) ученика је без недовољних оцена , а са недовољним оценама је 146 (22%) ученика, а 20 (3%) ученика је неоцењено.

Одличних је 127 (19%), врло добрих  247 (37%), добрих 123 (18 %).

У категорији ученика са недовољним оценама највише је ученика са једном недовољном 89 (13%), са две недовољне је  26 (4%) а у категорији са три и више недовољних  је 31 (5%) ученика.

Ученици су направили 33749 оправданих  изостанака, 926 неоправданих , укупно 34827. Нерегулисаних изостанака је 152. Просек изостајања је ове године 51 оправдан изостанак  и 1 неоправдан по ученику.

Примерно владање има 636 (96%) ученика, а 28 ученика има смањену оцену из владања.

Најбољи успех су остварили  ученици четвртог разреда , следе ученици првог , потом  другог разреда, и на крају, ученици трећег разреда. Најмањи проценат неоцењених ученика је у четвртом разреду док се у осталим разредима тај број креће од 5-6 ученика.

Што се тиче изостанака, највише изостанака имају ученици другог и четвртог разреда где је просечно 52-55 оправданих по ученику , у првом разреду просек је 48 а у трећем разреду 49 изостанка по ученику. У другом и  четвртом разреду просек неоправданих је 2 по ученику.

 

Бројно стање

 

Успех ученика

Неоцењени

Владање ученика

Изостанци укупно/просек по ученику

Oдељење

 

У.

К.

Одличан

Врло добар

Добар

Довољан

УКУПНО

Са 1 недовољном

Са 2 недовољне

Са 3 и више недовољних

УКУПНО

Примерно

Врло добро

Добро

Довољно

Незадовољавајуће

 

О

 

Н

нер

 

УК

I

147

16

51

43

1

111

19

3

9

31

5

141

3

3

0

0

6983

163

8

7154

II

173

27

66

33

0

126

24

9

8

41

6

168

2

2

1

0

9491

284

51

9826

III

173

44

59

19

0

122

27

9

9

45

6

173

0

0

0

0

8383

182

28

8593

IV

171

40

71

28

0

139

19

5

5

29

3

154

7

6

4

0

8892

297

65

9254

УК

664

127

247

123

1

498

89

26

31

146

20

636

12

11

5

0

33749

926

152

34827

%

 

19

37

18

 

75

13

4

5

22

3

96

 

 

 

 

51

1

 

52

Табела . Успех ученика на нивоу четворогодишњим профилима

 

Успех ученика на трогодишњим профилима:

 У три  одељења трговаца, од  првог до трећег разреда  има 44 ученика, 23 ученика је имало позитиван успех,  са недовољним оценама је 16 ученика, а 5 ученика је неоцењено.

 Одличан је  1 ученик, 13  врло добрих, 9 добрих ученика . Нема ученика са довољним успехом.

Ученици овог профила начинили су 2945 оправданих изостанака, 102 неоправдана, укупно 3075 изостанка. Просечно оправдано изостајање је 67 часова по ученику, 2 неоправдана по ученику.

Најбољи успех на образовном профилу трговац су постигли ученици трећег разреда.

Бројно стање

Успех ученика

Неоцењени

Владање ученика

Изостанци укупно/просек по ученику

Oдељење

 

У.

К.

Одличан

Врло добар

Добар

Довољан

УКУПНО

Са 1 недовољном

Са 2 недовољне

Са 3 и више недовољних

УКУПНО

Примерно

Врло добро

Добро

Довољно

Незадовољавајуће

 

О

 

Н

нер

 

УК

I7

13

0

2

5

0

7

1

3

0

4

2

13

0

0

0

0

548

9

28

585

II7

14

1

4

1

0

6

3

2

1

6

2

14

0

0

0

0

1032

15

0

1047

III7

17

0

7

3

0

10

0

3

3

6

1

13

3

1

0

0

1365

78

0

1443

УК

44

1

13

9

0

23

4

8

4

16

5

40

3

1

0

0

2945

102

28

3075

%

 

 

 

 

 

52

 

 

 

36

11

 

 

 

 

 

67

2

1

70

Табела . Успех ученика на образовном профилу трговац

 

Закључци и мере поводом анализе успеха и владања ученика на крају првог полугодишта:

  • Успех ученика на полугодишту је бољи у односу на исти период прошле године
  • Са позитивним успехом на нивоу школе је 75% ученика а са недовољним оценама је 22% , 3% ученика је неоцењено
  • Број изостанака је на полугодишту већи него прошле године , али се мора узети у обзир да је полугодиште било регуларно и по трајању и по начину рада
  • Број неоцењих ученика је скоро двоструко мањи него прошле године и повезан је са ученицима који су имали озбиљне здравствене тегобе током целог полугодишта
  • Најуспешнији су ученици четвртог разреда , где 81% ученика има позитиван успех. Најуспешнија су одељења 4/3 и 4/5 где су по два ученика са недовољним оценама.
  • Ученици првог разреда имају 76% позитивно оцењених ученика. Најуспешније је одељења 1/1 где је само један ученик са недовољним оценама.
  • Ученици другог разреда имају 73% позитивно оцењених ученика. Најуспешније је одељења 2/6 где су четири ученика са недовољним оценама.
  • Одељења са највише ученика са недовољним успехом, по разредима: 3/3 -11, 4/1 -9, 2/3 -12, 1/4 -12, 1/8 – 11 ученика

 Предлог мера на основу  анализе успеха и владања ученика на крају првог класификационог периода:

- одржати одељењска већа за одељења која имају највећи број  ученика са недовољнимх оценама и неоцењених ученика – рок: 30. јануар

- одржати састанке одељењске заједнице и одељењског старешине у циљу анализе стања у одељењу и предлога мера за унапређивање рада у одељењу – рок: 30. јануар

- на родитељским састанцима упознати родитеље са мерама које су предложене на седницама и  у име школе и предлогом активности за родитеље- рок:време одржавања првих родитељских састанака у другом полугодишту

- планирати допунску наставу сходно успеху ученика