Одељењска већа за ученике завршних разреда реализована су 20.3.2023. године . Остала одељења имала су већа 03-04.4.2023. године.
У школи се на свим профилима налази 706 ученика. Без недовољних оцена је 398 ученикa (57%) , са недовољним оценама је 306 ученика (43%). Ово је бољи резултат у односу на претходну годину када је без недовољних оцена било 52% ученика, а са недовољним оценама 48% ученика.
Према исказаном успеху највише ученика са позитивним оценама је ове године у трећем разреду 67%, потом у другом, 57%, четвртом 55% а најслабији успех постигли су ученици првог разреда где је 53% ученика без недовољних оцена.
ПРЕГЛЕД БРОЈА УЧЕНИКА КОЈИ ИМАЈУ НЕДОВОЉНЕ ОЦЕНЕ
НА КРАЈУ TРЕЋЕГ КЛАСИФИКАЦИОНОГ ПЕРИОДА ШКОЛСКЕ 2022/2023. ГОДИНЕ
Разред |
Број ученика |
Број ученика са недовољним оценама |
Са позитивним оценмма |
Изостанци |
|||||||||
1н |
2н |
3н |
4н |
5 и више |
Укупно |
Неоц. |
О |
Н |
УК |
Нерег. |
|||
I |
146 |
27 |
20 |
6 |
7 |
8 |
68 |
1 |
77 |
11330 |
271 |
12021 |
420 |
II |
173 |
33 |
15 |
13 |
8 |
6 |
75 |
0 |
98 |
15728 |
386 |
16307 |
193 |
III |
172 |
23 |
23 |
5 |
3 |
3 |
57 |
0 |
115 |
14358 |
305 |
15176 |
513 |
IV |
171 |
39 |
19 |
11 |
4 |
4 |
77 |
1 |
93 |
14300 |
446 |
15026 |
280 |
I - IV |
662 |
122 |
77 |
35 |
22 |
21 |
277 |
2 |
383 |
55716 |
1408 |
58530 |
1406 |
% |
|
19 |
12 |
5 |
3 |
3 |
42 |
0 |
58 |
84 |
2 |
88 |
2 |
I |
13 |
4 |
4 |
2 |
0 |
1 |
11 |
0 |
2 |
1081 |
19 |
1357 |
257 |
II |
14 |
7 |
1 |
0 |
0 |
0 |
8 |
0 |
6 |
1654 |
97 |
1769 |
18 |
III |
17 |
6 |
1 |
1 |
2 |
0 |
10 |
0 |
7 |
1962 |
101 |
2105 |
42 |
I - III |
44 |
17 |
6 |
3 |
2 |
1 |
29 |
0 |
15 |
4697 |
217 |
5231 |
317 |
% |
|
|
|
|
|
|
66 |
|
34 |
107 |
5 |
119 |
7 |
I - IV |
706 |
139 |
83 |
38 |
24 |
22 |
306 |
2 |
398 |
60413 |
1625 |
63761 |
1723 |
% |
|
20 |
12 |
6 |
3 |
3 |
44 |
|
57 |
86 |
2 |
90 |
2 |
ИЗОСТАНЦИ
У односу на прошлу школску годину због специфичности реализације наставе сада је битно више изостанака. Просек изостајања био 64 оправданих и 2 неоправдана по ученику а сада просек изостајања 86 оправданих и 2 неоправдана по ученику.
Ове године специфично је да ученици свих разреда имају сличан број изостанака, посебно неоправданих . У свим реазредима просек неоправданих је 2 изузев у четвртом разреду где су 3 неоправдана по ученику, а на образовном профилу трговац чак 5.
УСПЕХ У ЧЕТВОРОГОДИШЊИМ ПРОФИЛИМА
На четворогодишњим профилима је 662 ученика. Без недовољних оцена је 383 ученика-58% ученика, са недовољним оценама је 277 ученика односно 42% ученика и 2 ученика су неоцењена скоро из свих предмета због здравствених проблема. Ово је бољи резултат у односу на 2021/2022. годину, за 6% има више позитивно оцењених ученика. У односу на прво тромесечје сада је за 3% бољи успех.
Према исказаном успеху највише ученика са позитивним оценама је ове године у трећем разреду 67%, потом у другом, 57%, четвртом 55% а најслабији успех постигли су ученици првог разреда где је 53% ученика.
Распони по одељењима истог разреда у укупним изостанцима.
- први разред- укупни изостанци се крећу од 1627-3097
- други разред- укупни изостанци се крећу од 1941-3579
- трећи разред- укупни изостанци се крећу од 1987-3223
- четврти разред- укупни изостанци се крећу од 2230-2731
Приметан је велики распон неоправданих изостанака унутар истог разреда
Први разrед: 33-101
Други разред: 21-95
Трећи разред: 22-87
Четврти разред: 29-137
Анализирајући проценат ученика без недовољних оцена дошли смо до тога да је у школи најуспешније одељење 2/1, 3/5, 1/6 где преко 70%, ученика је без недовољних оцена.
Укупан број недовољних оцена на четворогодишњим профилима је 404,што значи да сваки други ученик има једну недовољну оцену.
На нивоу школе највише недовољних оцена по предметима је из права -90, математике -78, рачуноводства -63, принципа економије – 50 и енглеског језика – 40.Највише недовољних оцена је из рачуноводства, математике и права код Економских техничара. Код Финансијских администратора највише недовољних је из математике, рачуноводства и права. У профилу СУБО највише недовољних је из математике и права и осигурања. Комерцијалисти имају највише недовољних из математике, права и принципа економије.
По профилима најуспешнији су ученици ФРТ где је ове године 77% без недовољних оцена , следе ЕТ – 65% иза њих су ФА – 61%, КО 47% и СУБО – 46%.
Највише изостају ученици КО – 110 изостанака по ученику(укупно), потом СУБО- 96 изостанака просечно по ученику. Стиче се утисак да профили у којима се највише изостаје имају најслабији успех.
УСПЕХ У ТРОГОДИШЊЕМ ПРОФИЛУ ТРГОВАЦ
На овом образовном профилу у три разреда је 44 ученика. Од тог броја без недовољних оцена је 15 ученика -34% а са недовољним оценама 29 ученика -66% ученика. Успех је ове године знатно слабији него прошле године када је 51% ученика имао позитивне оцене.
Трговци имају просечно 107 оправданих, 5 неоправданих што је такође знатно више него претходних година.
Закључци поводом анализе успеха и владања ученика на крају трећег тромесечја:
- - Успех ученика на овом тромесечју је бољи у односу на 2021/2022. годину са којом смо вршили поређење за 6%
- - са позитивним успехом на нивоу школе је 57% ученика а са недовољним оценама је 43% ученика
- - број изостанака је на овом тромесечју на нивоу школе је знатно већи него 2021/2022. године, 86 оправданих, 2 неоправдана по ученику, просечно 14 дана сваки наш ученик није ишао у школу.
- - на четворогодишњим профилима је са позитивним успехом 58% ученика а са недовољним оценама је 42%
- - просечно изостајање на четворогодишњим профилима је слично као на нивоу школе, 84 оправдана, 2 неоправдана по ученику,
- - најуспешнији су ученици трећег разреда , где 67% ученика има позитиван успеха , а наслабији успех су постигли ученици првог разреда у коме 53%ученика нема недовољне оцене
- - Одељења са најмањим процентом ученика који имају недовољне оцена су: 1/6 , 2/1 и 3/5
- - На трогодишњим образовним профилима је са позитивним успехом 34% а са недовољним оценама је 66% ученика,
- - Ученици на овом профилу направили су просечно 107 оправданих, 5 неоправданих изостанка
Предлог мера на основу анализе успеха и владања ученика на крају трећег класификационог периода:
-одржати састанке одељењске заједнице и одељењског старешине у циљу анализе стања у одељењу и предлога мера за унапређивање рада у одељењу – рок: до 28.04.2023.
-на родитељским састанцима упознати родитеље са мерама које су предложене на седницама и у име школе и предлогом активности за родитеље
-појединачно позивати ученике или групе ученика са 4 и више недовољних оцена, ученике са изреченим васпитним мерама и оне који имају преко 10 неоправданих изостанака, код стручних сарадника – рок: трајни задатак
-обавештавати редовно Ученички парламент о успеху и владању ученика - рок: трајни задатак
-излетом на крају наставне године наградити одељења са најбољим успехом и најмање изостанака
-о свим састанцима у писаној форми обавестити директора школе посебно део који се односи на предлог мера